Afspraak maken

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?

  • Maak alleen een afspraak wanneer je er 100% zeker van bent!
  • Voor het bevestigen van een teken- of tattoo afspraak wordt er altijd een minimale contante aanbetaling van €50 gevraagd
    (let op: GEEN PIN aanwezig).

    Deze aanbetaling is een garantie dat we niet voor niets aan je ontwerp werken en dat je op de afgesproken dag en tijd aanwezig bent.
    Ben je verhinderd en kun je niet op je afspraak verschijnen? Laat het ons minimaal 48 uur vooraf weten en je aanbetaling blijft geldig voor je volgende afspraak.
    Zeg je te laat af of heb je je bedacht? Dan ben je je aanbetaling helaas kwijt…
    Aanbetalingen zijn niet terug te vorderen en niet door te schuiven naar andere personen.

  • Mocht je na het maken van je afspraak nog een kleine wijziging in het ontwerp hebben, geef dit minimaal 2-3 dagen vooraf door.
    Dus niet op de dag van je afspraak. Dit kan leiden tot extra kosten.
  • Na het zetten van je tattoo is het belangrijk dat je deze goed verzorgt.

 

WAT KAN JE VAN ONS VERWACHTEN?

  • Een professionele houding en werken volgens de geldende GGD richtlijnen.
  • Dat we de tijd voor je nemen en je tijdens het tatoeëren door het hele proces begeleiden.
  • Omdat ieder ontwerp maatwerk is, kun je alleen in de shop terecht voor het maken van een afspraak. Daarom geven wij geen prijsindicaties door per mail of telefoon.
  • Je kunt je vragen stellen via het contact formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!
  • Na het zetten van je tattoo wordt de aanbetaling verrekend met het te betalen bedrag.
  • Wordt je tattoo in meerdere sessies gezet, dan wordt de aanbetaling bij de laatste sessie verrekend.
  • Uitleg over de verzorging van je tattoo.
  • (!) Wij streven er naar de wachttijd zo kort mogelijk te houden. Voor kleine tattoos kunnen we vaak dezelfde dag nog een plekje vrij maken in onze agenda's.

(Kijk ook eens bij Do’s & Don'ts, Verzorging  en Huisregels)